Klachten en geschillen

Klachten en geschillen

Wij doen ons best om je zo prettig mogelijk te laten winkelen en je hierbij zo goed mogelijk te informeren. Toch kan het gebeuren dat je niet tevreden bent of suggesties hebt voor verbetering.

Wat kun je doen?

1. Een klacht indienen
Niet tevreden met een product of onze dienstverlening? Je kunt altijd een bericht sturen naar Boxspringspot.nl als je een klacht of geschil hebt. Dit kun je doen door te:

  • bellen,
  • schrijven, of
  • een e-mail sturen.

Wees bij je beschrijving zo duidelijk mogelijk:

  • Waar gaat je klacht precies over?
  • Wat is er mis gegaan? Of wat kan beter?
  • Welke personen zijn betrokken?
  • Welke oplossing of verbetering heb je?
  • Vermeld hierbij ook je bestelnummer/factuurnummer, indien van toepassing. Zo kan onze administratie je beter helpen met je klacht.

2. Wat gebeurt er met je klacht?

  • Je ontvangt binnen een week een ontvangstbevestiging
  • Binnen 2 weken na het indienen van je klacht kan je een inhoudelijke reactie verwachten.
  • Lukt dit niet binnen 2 weken, dan ontvang van ons een reactie met de reden waarom er in de afwikkeling vertraging is opgetreden en een indicatie wanneer je een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.

3. De geschillencommissie Thuiswinkel
Wanneer Boxspringspot.nl je bezwaarschrift afwijst, of als je het niet eens bent met de afhandeling, kun je terecht bij de geschillencommissie Thuiswinkel. De geschillencommissie Thuiswinkel is een onafhankelijke instantie die geschillen tussen consumenten en webwinkels behandelt.
Meer informatie over de geschillencommissie en procedures kun je vinden op de site van Thuiswinkel en de Europese Commissie.